موعود_منتظران مهدی
موعود_منتظران مهدی
 
به وبلاگ من خوش آمدی دوست عزیز

عکس های زیر هم که به قول دوستان نماد تک چشم است!! متاسفانه جدیدا همه چشم ها رو تک چشم میبینن! و کلا هرچیزی که شبیه چشم باشه رو هم دقیقا نسبت میدن به تک چشم معروف!

و خنده دارتر از اون این مطلب که به ستون های کاخ هم گیر دادن! و جالب این که هر ستونی رو هم جدیدا ستون های معروف ماسونی (بوآز و جاشین)  میبینن! و اینکه گفتن در ثانیه ۳۳ قسمت ۲۷ این اتفاق میفته واقعا خیلی دیگه…! نشون دادن این ستون ها بارها تو فیلم تکرار میشه و اینکه تو یک مجموعه ۷۵ قسمتی چند باز این اتفاق بیفته (یعنی در دقیقه ها و ثانیه هایی نظیر ۳۳ و ۲۲ و ۱۱ و ۱۳ و … البته به قول دوستان اگر تبلیغاتو حذف کنیم و خیلی کارای دیگه به اون عدد دلخواهمون برسیم (!)‌ اتفاق عجیبی نیست)

 

میریم سراغ دیگر دوستان و دیگر فیلم ها

فک نکنم نیاز به توضیح دادن داشته باشن بیشتر عکس ها. چونکه واقعا نمیدونم از روی سادگی این حرف ها زده میشه یا واقعا دستی پشت پرده ی این حرکتاست!

 

 شطرنج در خیلی از فیلم های دیگه هم مورد استفاده قرار میگیره. و اون شطرنجی که آقای رائفی پور در سخنرانی هاشون به اون اشاره میکنن شطرنجی هست که صفحه سیاه و سفید داشته باشه.

 

هر بزی هم بز بافومت نیست! دوستان دقت کنن لطفا!

مطمئنید اون چشمه؟! شاید چیز دیگه ای باشه! و اینکه توی نماهای ساختمانها میتونین اگر با این دقت نگاه کنین همه چیزو چشم ببینید!

 

وباز هم یک اشتباه دیگه! واقعا انگار دوستان نشستن و منتظر بودن که یک صحنه آقای قاسم خانی و… دستشو یک خرده شبیه به حالت دست فراماسونرها بکنه تا آقای قاسم خانی و سایر دوستان هم فراماسونر بشن!!! و جدیدا یاد گرفتن که پایین عکس ها هم جمله ی باز هم اتفاقی است؟! رو بنویسن تا به خواننده تلقین بشه که نه دیگه این که نمیتونه اتفاقی باشه!

بله! در تصویر زیر هم که شما میبینین ثابت شد که جواد رضویان هم فراماسونره!

 

در این صحنه هم نماد تک چشم (!!) اونم در دقیقه ۳۳ توسط مهران مدیری!! واقعا آدم میمونه بخنده یا گریه کنه! به قول یکی از دوستان که در این موردها در یکی از سایت ها نظر گذاشته بود اگر دوستان فیلم سینمایی “۲۳″ رو نگاه کرده باشن! و اگر بخوان با این دقت به دنبال نماد بگردن (منظور در دقیقه و ثانیه خاص)  که مثلا فلان بازیگر دستشو گذاشت روی چشم راستش یا دنبال ستاره ۶ پر و تک چشم و … چیزهای دیگه باشیم طول نمیکشه که ازمون چیزی جز یه… باقی نمیمونه!! البته پیدا کردن نماد کاری بسیار خوب و درستیه. ولی به جاش. و باید در نظر گرفت اون شخص که نماد رو اجرا کرده کیه! هدفش چی بوده! اصلا ربطی به فراماسونری داره یا نه! و خیلی چیزهای دیگه که انشاالله دوستان از این به بعد بیشتر دقت میکنن!

 

اگه منم بخوام با انگشتام عدد ۳ رو نشون بدم همینکارو میکنم! نمیدونم دوستان چه فکری با خودشون میکنن…! البته در عکس زیر که آقای قاسم خانی این حرکت رو انجام دادن باید توضیح داده بشه که این حرکت گاهی نشانه ی تایید و خوب بودن یک چیزه!

نیازی به توضیح نداره! و دوستان دیگه فکر کنم خودشون متوجه میشن!

 

البته دوستان در پول های شب های برره هم نماد پیدا کرده بودن و چون خیلی این نمادها بچه گانه و خنده دار بود از گذاشتن در سایت صرف نظر کردیم.

ودر آخر بازهم از دوستان و کسانی که دارن در این زمینه ها فعالیت میکنن خواهش میکنم که انقد ساده به همدیگه تهمت نزنیم. البته عکس ها و شخصیت های دیگری هم وجود داشتن که مورد لطف دوستان قرار گرفته بودن مثل فیلم سنپطرزبورگ که نماد تک چشم رو در این فیلم پیدا کرده بودن!! یا در یکی از انجمن های گفتگو خواننده رپ ایرانی” یاس” رو فراماسونر اعلام کرده بودن!!! و خیلی مسائل دیگه که فرصت نیست در این مقاله به اون اشاره بشه. فقط دوستان لطفا با دقت بیشتری مسائل رو نگاه و تجزیه و تحلیل کنن و امیدواریم به جای پیدا کردن نمادهایی که بعضا هیچ ربطی به موضوع فراماسونری ندارند درباره موضوع مهدویت انقدر حساس بشن و در فضای مجازی فعالیتشون رو روی این موضوع بیشتر کنن.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 11 آبان 1392برچسب:, توسط alireza afshar